{ "user": { "type": "identify", "data": { "id":"None", "user":{ "name": " ", "email": "", "signupDate": "", "permission": "no" } } }, "page": { "type": "page Viewed", "data": "" } }
Strona Główna
FAQ
Informacje o produkcji oraz imporcie

Rozwiń Zamknij

TRWAŁA ELEGANCJA


Elegancja wykracza poza styl.

To sposób na życie.

Wymaga podejścia, które zachęca nas do działania.

Aby wspierać integrację.

Aby promować równe szanse i tworzyć razem, na wspólnym gruncie.

Elegancja wzywa nas do szacunku i ochrony.

Od tego pokolenia... do następnego.


DLA PLANETY

Identyfikowalność, dobrostan zwierząt, zmniejszony ślad środowiskowy, odpowiedzialne materiały, materiały z recyklingu, skrawki tkanin z upcyklingu... Podążamy w kierunku bardziej zrównoważonego świata mody.

Lepsze źródła bawełny

Kraje uprawy bawełny wybrane przez Lacoste przestrzegają kryteriów społecznych i środowiskowych określonych w naszych specyfikacjach.

Bawełna z upraw ekologicznych

Wiele naszych produktów tekstylnych jest wytwarzanych z bawełny organicznej uprawianej bez dodatków chemicznych i gwarantowanej jako wolna od GMO.

Bawełna z recyklingu

Coraz więcej naszych produktów zawiera bawełnę z recyklingu, częściowo pochodzącą z naszych odpadów produkcyjnych, ograniczając w ten sposób produkcję surowców.


Zobacz więcej szczegółów dotyczących produktów.

REGULAMIN AKCJI PROMOCYJNEJ WINTER SALE DO -40% NA WYBRANE PRODUKTY

Rozwiń Zamknij


SALE DO -40% NA WYBRANE PRODUKTY

Z KOLEKCJI JESIEŃ/ZIMA 2024


1.    

Postanowienia

ogólne


1.1. Niniejszy Regulamin określa

zasady udziału w akcji promocyjnej pod nazwą „SALE DO -40% NA WYBRANE PRODUKTY

Z KOLEKCJI JESIEŃ/ZIMA 2024” (dalej: „Akcja Promocyjna”).


1.2. Organizatorem Akcji Promocyjnej

jest Devanlay Sp. z o.o., wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem

KRS 0000419724, z adresem do korespondencji: ul. Złota 59, 00-129 Warszawa

(dalej: „Organizator” lub „Lacoste”).


1.3. Akcja Promocyjna jest

przeprowadzana:


1.3.1.   

w

stacjonarnych butikach Lacoste (dalej: „butiki”) znajdujących się na terytorium

Polski - w godzinach otwarcia poszczególnych stacjonarnych butików

Organizatora;

1.3.2.   

w

sklepie internetowym Lacoste (dalej: „sklep internetowy”), dostępnym pod

adresem www.lacoste.pl.


1.4. W Akcji Promocyjnej biorą udział

wybrane produkty z kolekcji Lacoste Jesień/Zima 2024. Oferta nie obejmuje już przecenionych

produktów.


1.5. Akcja Promocyjna skierowana jest

do uczestników Programu Lojalnościowego Lacoste (dalej: „Uczestnik”).


2.    

Zasady

akcji promocyjnej


SALE DO -40% NA WYBRANE PRODUKTY Z KOLEKCJI JESIEŃ/ZIMA

2024


2.1. Każdy Uczestnik, który w okresie

trwania Akcji Promocyjnej dokona w butiku Lacoste lub w sklepie internetowym

zakupu wybranych oznaczonych produktów z kolekcji Jesień/Zima 2024 otrzyma do

-40% rabatu. Wielkość rabatu w butikach stacjonarnych przedstawiona jest na

metkach wybranych produktów, a w sklepie online na kartach wybranych produktów.

3.    

Czas

trwania Akcji Promocyjnej


3.1. Akcja Promocyjna rozpoczyna się

dnia 13.12.2024 roku. Z dniem rozpoczęcia Akcji Promocyjnej wchodzą w życie

postanowienia niniejszego Regulaminu.


3.2. Akcja Promocyjna trwa do 31.01.2025

roku lub wyczerpania zapasów produktów objętych Akcją Promocyjną.


4.    

Reklamacje

dotyczące Akcji Promocyjnej


4.1. Wszelkie reklamacje dotyczące

przebiegu Akcji Promocyjnej przyjmowane będą przez Organizatora w trakcie

trwania Akcji oraz w terminie 30 dni od jej zakończenia. Reklamacje należy

składać na adres korespondencyjny Organizatora z podaniem nazwy Akcji Promocyjnej.

Reklamacje będą rozpatrywane w terminie 30 dni od daty otrzymania zgłoszenia.

Organizator ustosunkuje się do przedstawionych w reklamacji zarzutów pisemnie,

na adres korespondencyjny Klienta wskazany w treści reklamacji lub na wskazany

przez Klienta adres e-mail - według wyboru Klienta.

4.2. Niezależnie od procedury

wskazanej w pkt 4.1., Uczestnik może dochodzić roszczeń, zgodnie z powszechnie

obowiązującymi przepisami prawa. Organizator nie wyłącza ani nie ogranicza

uprawnień Uczestnikom jeśli wynikają one z powszechnie obowiązujących przepisów

prawa.

5.    

Reklamacje

i zwroty produktów zakupionych podczas Akcji Promocyjnej


5.1. Klient może wykonywać swoje

uprawnienia z tytułu rękojmi za wady produktów zakupionych podczas Akcji

Promocyjnej w zakresie i terminach określonych w powszechnie obowiązujących

przepisach prawa.


5.2. Zwroty produktów zakupionych

podczas Akcji Promocyjnej przyjmowane są zgodnie z zasadami zwrotów w Devanlay Polska

sp. z o.o.


6.    

Postanowienia

końcowe


6.1. Akcja Promocyjna nie łączy się z

innymi akcjami promocyjnymi przeprowadzanymi przez Organizatora, w tym rabatami

i innymi ofertami specjalnymi.


6.2. Regulamin Akcji Promocyjnej

będzie dostępny w butikach stacjonarnych, sklepie internetowym oraz w siedzibie

Organizatora.


6.3. Administratorem danych osobowych

Uczestników Devanlay Sp. z o.o., wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego pod

numerem KRS 0000419724, z adresem do korespondencji: ul. Złota 59, 00-129

Warszawa. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez

Administratora zostały opisane w Polityce prywatności udostępnionej na stronie

pod adresem: https://www.lacoste.pl/polityka-prywatnosci  W celu uzyskania dodatkowych informacji lub

wniesienia żądań dotyczących przetwarzania danych osobowych Uczestnicy  mogą skontaktować się z inspektorem ochrony

danych za pomocą adresu e-mail: gdpr@lacoste.pl lub wysyłając list na adres

siedziby Administratora z dopiskiem „Inspektor ochrony danych”.

6.4. Organizator zastrzega sobie

prawo do dokonywania zmian w Regulaminie w celu zapewnienia bezpiecznego

funkcjonowania Akcji, zapobiegania nadużyciom, usunięcia niejasności,

uproszczenia, wprowadzenia dodatkowych opcji lub istotnych potrzeb dotyczących

Organizatora. Uprawnienia nabyte przez Uczestników przed dokonaniem zmiany

regulaminu będą w pełni respektowane. Wszelkie zmiany regulaminu będą

obowiązywały od dnia następnego po dniu przekazania informacji o zmianie

Uczestnikom. Organizator poinformuje o zmianach Regulaminu w ten sam sposób, w

jaki opublikował informację o Akcji Promocyjnej.

Jak mogę skontaktować się ze sklepem Lacoste.pl?

Rozwiń Zamknij

W przypadku pytań dotyczących zamówień lub produktów można skontaktować się ze sklepem internetowym za pomocą formularza kontaktowego lub telefonicznie pod numerem +48 947 213 853 od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00.



REGULAMIN SALE

Rozwiń Zamknij

„Dodatkowe -20% przy zakupie 2 produktów, dodatkowe -30% przy zakupie co najmniej 3 produktów”



1.

Organizatorem kampanii jest sklep internetowy www.lacoste.pl (zwany dalej „E-Sklepem”), którego właścicielem i administratorem jest Devanlay Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (00-120 Warszawa), ul. Złota 59, NIP: 7010341947, REGON: 146127374, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy, pod numerem KRS 0000419724, kapitał zakładowy: 13 038 100,00 PLN; e-mail: info@lacoste.pl (zwany dalej „Organizatorem”).


2. Kampania jest aktywna w sklepach stacjonarnych sieci detalicznej Lacoste w

Polsce oraz w E-Sklepie Lacoste.


3.W Kampanii mogą brać udział osoby fizyczne posiadające pełną zdolność do

czynności prawnych.


4. Kampania obowiązuje w terminie od 01.08.2024 do 13.09.2024 w godzinach

otwarcia sklepów oraz przez całą dobę w E-Sklepie Lacoste..


5. Kampania dotyczy wybranego asortymentu dostępnych produktów.


6.Udział w Kampanii jest równoznaczny z akceptacją niniejszego Regulaminu.


7. Uczestnik może brać udział w Kampanii wielokrotnie w okresie jej trwania.


8.W ramach Kampanii obowiązuje rabat „-20%” na aktualną cenę sprzedaży

wybranych produktów przy zakupie co najmniej 2 produktów oraz „-30%” przy

zakupie co najmniej 3 produktów.

 

9.Rabat jest naliczany na każdy produkt objęty Kampanią po spełnieniu

warunków uczestnictwa określonych w niniejszym Regulaminie.


10.Uczestnik Kampanii ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży produktów

zakupionych w ramach Kampanii zgodnie z odrębnymi przepisami.


11.Przystąpienie do Kampanii rabatowej opisanej w niniejszym Regulaminie

oznacza zapoznanie się z jego treścią.


12.Niniejszy Regulamin jest jedynym wiążącym dokumentem określającym zasady

Kampanii rabatowej, a wszelkie treści reklamowe i promocyjne mają charakter

wyłącznie informacyjny.


13.Wszelkie zapytania dotyczące Kampanii należy kierować na adres: info@lacoste.pl.


14.Postanowienia niniejszego Regulaminu nie wpływają na uprawnienia klientów z

tytułu rękojmi.


15.W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie przepisy

Kodeksu cywilnego oraz inne powszechnie obowiązujące przepisy prawa.


16.Regulamin wchodzi w życie z dniem 01.08.2024.

Dlaczego warto robić zakupy w oficjalnym sklepie internetowym Lacoste.pl?

Rozwiń Zamknij

Sklep internetowy Lacoste.pl jest jedynym oficjalnym kanałem sprzedaży najnowszych i oryginalnych kolekcji marki w Polsce. Zakupy w oficjalnym kanale sprzedaży gwarantują autentyczność zamówionych produktów, szybką dostawę oraz opiekę posprzedażową.



Czy mogę robić zakupy na urządzeniu mobilnym w sklepie internetowym Lacoste.pl?

Rozwiń Zamknij

Tak, sklep Lacoste.pl jest dostosowany do urządzeń mobilnych i można z niego w pełni korzystać, zarówno przeglądając produkty, jak i finalizując zamówienie.

Jak mogę wybrać rozmiar produktu?

Rozwiń Zamknij

Aby odpowiednio dobrać rozmiar produktu, możesz skorzystać z naszego przewodnika rozmiarów.

Jak sprawdzić, czy dany produkt jest dostępny?

Rozwiń Zamknij

Jeśli produkt pojawia się na stronie, oznacza to, że jest dostępny, ale niekoniecznie w pożądanym wzorze lub kolorze. Uwaga – dodanie produktu do koszyka nie oznacza jego rezerwacji.

Jak sprawdzić, czy w sklepie internetowym Lacoste.pl i sklepach stacjonarnych dostępny jest ten sam asortyment?

Rozwiń Zamknij

Tak, co do zasady zarówno sklep internetowy, jak i sklepy stacjonarne mają ten sam

asortyment, który może wyprzedawać się nierównomiernie, co skutkuje różnicą w

dostępności produktów.

Jakie mam opcje dostawy w Lacoste.pl?

Rozwiń Zamknij

W sklepie internetowym Lacoste.pl możesz skorzystać z wysyłki kurierskiej GLS.

Jak mogę złożyć zamówienie w sklepie Lacoste.pl?

Rozwiń Zamknij

Aby złożyć zamówienie na stronie Lacoste.pl, dodaj produkt do koszyka (opcjonalnie

najpierw zaloguj się na swoje konto użytkownika). Po przejściu do koszyka

sprawdź, czy zamówienie jest zgodne, a następnie potwierdź lub podaj dane do

wysyłki. W kolejnym kroku wybierz metodę płatności, dokonaj płatności i oczekuj

na e-mail potwierdzający rejestrację zamówienia (to może potrwać do 20 minut)

Czy mogę anulować już złożone zamówienie?

Rozwiń Zamknij

Jeśli zamówienie nie zostało opłacone, możesz je anulować, usuwając je z koszyka.

Jednak jeśli zamówienie zostało opłacone, nie ma takiej możliwości.

Czy mogę zmienić już złożone zamówienie?

Rozwiń Zamknij

Niestety, nie jest to możliwe. Jeśli zamówienie zostało opłacone i wprowadzone do systemu zamówień, nie można go już anulować.

Jak mogę wiedzieć, że moje zamówienie zostało dostarczone?

Rozwiń Zamknij

Po złożeniu i opłaceniu zamówienia otrzymasz dwie wiadomości: potwierdzającą

rejestrację nowego zamówienia oraz informację o rozpoczęciu realizacji.

Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?

Rozwiń Zamknij

Zaloguj się na stronie Lacoste.pl, a następnie przejdź do zakładki "Moje

konto". Po lewej stronie znajdziesz menu, z którego możesz wybrać zakładkę

"Zamówienia". Tam znajdziesz szczegółowe informacje o swoim

zamówieniu. O wszelkich zmianach w zamówieniu zostaniesz poinformowany drogą

e-mailową.

Czy w oficjalnym sklepie internetowym Lacoste.pl obowiązuje limit zakupów?

Rozwiń Zamknij

W sklepie internetowym Lacoste.pl nie ma limitu zakupów.




Czy mogę rozpocząć zakupy na urządzeniu mobilnym i kontynuować na komputerze?

Rozwiń Zamknij

Możesz dodać swoje ulubione produkty do koszyka na urządzeniu mobilnym w dowolnym

momencie, a następnie kontynuować zakupy na komputerze stacjonarnym, ale musisz

być zalogowany na swoim koncie na obu urządzeniach.




Jakie metody płatności mam do wyboru?

Rozwiń Zamknij

Płacąc za zakupy w sklepie internetowym Lacoste.pl, możesz wybrać płatność za pomocą

PaybyLink lub kartą kredytową.

Co zrobić, jeśli nie dokończyłem płatności?

Rozwiń Zamknij

Musisz ponownie zalogować się na swoje konto, wejść do koszyka i ponownie sfinalizować

płatność.

Jaki jest czas dostawy?

Rozwiń Zamknij

Czas dostawy nie powinien przekraczać 2-4 dni roboczych od momentu złożenia

zamówienia. Operator sklepu zobowiązuje się do niezwłocznego dostarczenia

paczki do operatora kurierskiego, jednak nie może odpowiadać za losowe sytuacje

wydłużające okres dostawy.

Jak mogę śledzić swoje zamówienie i dowiedzieć się o dacie dostawy?

Rozwiń Zamknij

W e-mailu informującym o wysyłce otrzymasz wszystkie szczegóły dotyczące

śledzenia Twojej przesyłki.

Skąd wysyłane są produkty Lacoste?

Rozwiń Zamknij

Produkty Lacoste są wysyłane z magazynu znajdującego się w Warszawie.

Jaki jest adres do zwrotu?

Rozwiń Zamknij

Zwrot należy wysłać na następujący adres: Muszkieterów 15/15c, Hall C2, 02-273

Warszawa.

Czy produkt kupiony w sklepie Lacoste można zwrócić do sklepu internetowego Lacoste.pl?

Rozwiń Zamknij

Nie, nie ma możliwości zwrotu produktów zakupionych w sklepie stacjonarnym zgodnie z

procedurą obowiązującą w sklepie internetowym.

Kiedy otrzymam pieniądze za zwrócone towary?

Rozwiń Zamknij

Pieniądze za zwrócone towary otrzymasz natychmiast po zaakceptowaniu i przyjęciu zwrotu, ale nie później niż w ciągu 30 dni.

Czy mogę wymienić produkt zakupiony w Lacoste.pl na inny rozmiar lub kolor?

Rozwiń Zamknij

Nie, wymiana produktu nie jest możliwa. Jeśli zależy Ci na innym rozmiarze lub

kolorze, musisz zwrócić nieodpowiedni produkt i zamówić nowy w innym rozmiarze

lub kolorze w osobnym zamówieniu.

Czy zwracany towar musi mieć oryginalne opakowanie?

Rozwiń Zamknij

Tak, zwracane zamówienie powinno być zapakowane w oryginalne opakowanie, np. w

przypadku butów – w karton. Opakowanie transportowe (karton) jest celowo

dostosowane do wygodnej procedury zwrotu.

Jak mogę zarejestrować się w sklepie internetowym Lacoste.pl?

Rozwiń Zamknij

Aby zarejestrować się w sklepie internetowym Lacoste.pl, przejdź na stronę http://lacoste.pl/register i wypełnij dostępny formularz. Rejestrując się w

sklepie Lacoste.pl, uzyskujesz najszybszy dostęp do wszystkich naszych promocji

i specjalnych rabatów. Masz dostęp do historii swoich zamówień i możesz

stworzyć własną listę życzeń oraz udostępniać ją rodzinie i znajomym. Sprawdź

sam!

Jakie dane muszę podać, aby założyć konto?

Rozwiń Zamknij

Aby założyć konto na stronie Lacoste.pl, musisz podać dane, które będą później

niezbędne do realizacji zamówienia. Są to: imię, nazwisko, e-mail, województwo,

kod pocztowy i data urodzenia (potrzebna do odzyskania hasła).

Zapomniałem hasła – co dalej?

Rozwiń Zamknij

Przejdź do zakładki „Zapomniałeś hasła?”, znajdującej się pod polem logowania, wpisz

swój adres e-mail i poczekaj na wiadomość z instrukcjami.

Czy mogę zmienić dane podane podczas rejestracji?

Rozwiń Zamknij

Zaloguj się na stronie Lacoste.pl, a następnie przejdź do zakładki „Moje konto”.

Wyświetli się formularz z Twoimi danymi osobowymi, gdzie możesz dokonać

niezbędnych zmian. Nie zapomnij ich zapisać.

Czy mogę robić zakupy w sklepie internetowym Lacoste.pl bez rejestracji?

Rozwiń Zamknij

Tak, w sklepie internetowym Lacoste.pl możesz dokonywać zakupów bez rejestracji.

Jednak podczas finalizacji zamówienia musisz podać niezbędne dane do dostawy

towaru.

Jak zapisać się do newslettera?

Rozwiń Zamknij

Aby zamówić newsletter sklepu internetowego Lacoste.pl, wystarczy przejść na stronę

sklepu i pozostawić swój adres e-mail w okienku „Dołącz do nas”. Subskrypcja

naszego newslettera daje możliwość śledzenia najnowszych promocji i kolekcji

dostępnych w naszym sklepie.

Jak mogę zrezygnować z subskrypcji newslettera?

Rozwiń Zamknij

Jeśli chcesz zrezygnować z subskrypcji newslettera, na dole każdego newslettera

znajdziesz link „wypisz się z newslettera”, wystarczy kliknąć link i postępować

zgodnie z instrukcjami. Rezygnacja z newslettera nie usuwa konta użytkownika.

Konto zostało pomyślnie utworzone
Dobrze
Produkt został dodany do listy ulubionych

Produkt został dodany do ulubionych, Można zobaczyć w moich ulubionych.

powrót do pełnej listy
Wybierz rozmiar i dodaj do ulubionych