Zamiłowanie do gry, innowacji oraz pewnej formy francuskiego szyku Od 1933 roku historia marki Lacoste odzwierciedla życie jej założyciela, René Lacoste – legendy francuskiego tenisa, który zrewolucjonizował ubrania noszone na co dzień.
W szalonych latach 20. młody i niezwykle utalentowany tenisista René Lacoste zapisał się na kartach historii wspaniałą grą i zamiłowaniem do fair play oraz oryginalnością. Dziesięć lat później cechy te stały się symbolem stworzonej przez niego marki.
Po meczu Pucharu Davisa, który odbył się w Bostonie, amerykański dziennikarz nadał René Lacoste przydomek „Aligator”, odnosząc się do zakładu między nim a jego trenerem, którego przedmiotem była walizka ze skóry krokodyla. Logo z krokodylem zostało stworzone przez artystę Roberta George’a w 1927 roku.
Simone Thion de la Chaume, przyszła żona René Lacoste, zwyciężyła w brytyjskich amatorskich mistrzostwach golfowych w 1924 roku, a następnie została mistrzem Francji aż trzynaście razy.
Między 1925 a 1929 rokiem René Lacoste zdobył serię zwycięstw w meczach Wielkiego Szlema, dominując rankingi międzynarodowe: 5 zwycięstw w francuskich zawodach międzynarodowych, 3 zwycięstwa w turniejach Wimbledon oraz 2 zwycięstwa w mistrzostwach USA.
Pod Paryżem zostaje otwarty legendarny stadion Rolanda Garrosa w hołdzie dla czterech muszkieterów – jednym z nich był właśnie René Lacoste. Lacoste zostaje jego oficjalnym partnerem w 1971 r. W Saint-Jean-de-Luz powstaje pole golfowe Chantaco z inicjatywy René Thion de la Chaume, ojca Simone. Od 2012 roku organizowane są tam zawody Lacoste Ladies Open de France, będące symbolem elegancji rodziny Lacoste.
Rewolucja polo spowija cały świat, nie tylko sportu. René Lacoste oficjalnie wprowadza markę wraz z pierwszą kampanią reklamową, wkraczając do świata mody oraz tworząc prawdziwą legendę.
Każda pora roku ma swoje kolory! W 1951 roku René Lacoste prezentuje monochromatyczne koszulki polo oraz koszulki polo w paski. W 1958 roku wprowadzona zostaje kolekcja Lacoste dla dzieci.
Zapalony wynalazca René Lacoste odgrywa ważną rolę w rozwoju tenisa. Jego innowacje mają istotny wpływ na sposób grania w tenisa na przestrzeni lat.
Catherine Lacoste, córka René, staje się jedyną francuską golfistką amatorką, która zwyciężyła w turnieju U.S. Open kobiet. To utalentowana golfistka, której osiągnięcia do dzisiaj nie mają sobie równych.
Po glinie i trawie przyszła pora na śnieg! W latach 1960. Lacoste ubiera członków francuskiej drużyny narciarskiej.
Marka Lacoste, obecna na rynku międzynarodowym od lat 1950., zaczyna organizować międzynarodowe kampanie reklamowe w latach 1970., oddając hołd sportowemu dziedzictwu i francuskiej elegancji.
Po wprowadzeniu perfum oraz wyrobów skórzanych w latach 1960. rodzina produktów Lacoste po raz kolejny powiększyła się w 1981 roku o okulary przeciwsłoneczne oraz w 1985 roku o buty tenisowe.
Fundacja LACOSTE promuje wartości, które były bliskie sercu jej założyciela, René Lacoste, oraz pomaga młodzieży borykającej się z trudną sytuacją życiową, wspierając integrację społeczną poprzez naukę tenisa i golfa.
Felipe Oliveira Baptista Lacoste’un tasarımcısı oldu.
Poprzez wprowadzenie nowej linii Lacoste Live marka dokonała reinterpretacji emblematycznego kodeksu marki pod kątem młodych, awangardowych i współczesnych odbiorców.
Spoglądając wstecz na 85 niesamowitych lat, Lacoste świętuje swój dorobek poprzez reedycje 15 artykułów z każdej dekady swojego istnienia. Zaś patrząc wprzód, Lacoste uruchamia program Save our Species (Ratujmy nasz gatunek), w ramach którego legendarne logo krokodyla zostaje zastąpione 10 zwierzętami zagrożonymi wymarciem w bardzo limitowanej edycji.
Podając swój adres e-mail, wyrażasz zgodę na otrzymywanie spersonalizowanych wiadomości dopasowanych do Twojego profilu klienta. Ponadto dane uzyskane podczas przeglądania przez Ciebie strony internetowej będą przetwarzane w celu oferowania treści dopasowanych do Twoich upodobań w oparciu o Twój sposób interakcji z marką. Prosimy mieć na uwadze, że w każdej chwili możesz skorzystać z prawa do sprzeciwu wobec takiego przetwarzania danych.
PODSTAWOWE INFORMACJE O OCHRONIE DANYCH.
ADMINISTRATOR: Devanlay Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (00-120 Warszawa), ul. Złota 59, NIP: : 7010341947, REGON: 146127374, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla miasta stołecznego Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy, pod numerem KRS 0000419724, z kapitałem zakładowym w wysokości 13.038.100,00 złotych
DODATKOWE INFORMACJE: Dodatkowe, szczegółowe informacje o ochronie danych znajdują się Polityce Prywatności.
Produkt został dodany do ulubionych, Można zobaczyć w moich ulubionych.
powrót do pełnej listy